Har länge varit sugen på att testa något nytt bloggverktyg, och för att slippa wordpress svinjobbiga nedladdningsprocess valde jag blogg.se - kanske det enklaste jag någonsin gjort på internet.
 
pappersblomma.blogg.se är en dockskåpsblogg på svenska, något som inte är sådär jättevanligt, och kommer handla om en av mina stora passioner: små saker. Länkar, bilder, tutorials och annat man kan önska sig om man är som jag!
 
Jag har en annan blogg också, fruktklister.blogspot.se som handlar lite mer om mig och mitt liv i allmänhet. Klicka här för att komma dit! Jag finns även på tumblr och pinterest, men det kommer i ett senare skede.

2 kommentarer

en hemlig beundrarinna

02 Aug 2013 12:44

ägande namn!!!!!!!!!!!!! <3

Siri

03 Aug 2013 04:21

Hoppades du skulle gilla <3

Kommentera

Publiceras ej